خرید ملک در بدروم

خرید ملک در بدروم

خرید ملک، خانه و آپارتمان در بدروم ترکیه بعنوان مکانی آرام و و آینده دار از لحاظ اقتصادی برای اکثر ایرانیان، عراقیها، سوری ها و روسها بعنوان یک گزینه خوب سرمایه گذاری توسط آژانس های املاک مطرح می شود.

شهر بدروم بندرگاهی کوچک و زیبا که در استان موغله در 270 کیلومتری جنوب ازمیر و در سواحل دریای اژه واقع شده است. بدروم شهری رنگارنگ با سواحل چشم نواز و امکانات تفریحی متعدد است که یک مقصد بسیار پرطرفدار در ترکیه برای فصل های بهار و تابستان محسوب می گردد.

این شهر علاوه بر توریست ها و گردشگران زیادی که از سایر کشورها دارد، در بین مردم کشور ترکیه نیز بسیار محبوب و پرطرفدار است و در تعطیلات رسمی و فصول گرم، آنها را نیز به سمت خود می کشاند. اگر قصد خرید خانه در بدروم ترکیه را دارید، ما در این مطلب تلاش کرده ایم به شما اطلاعات کاملی درباره این منطقه ارائه کنیم.

برای سرمایه گذاری در ترکیه از طریق خرید ملک پیشنهاد میکنیم اطلاعات صفحه خرید ملک در ترکیه را حتما مطالعه نمایید.

تاریخچه بدروم

بدروم یکی از شهرهای بی نظیر و عالی ترکیه است که برای خرید ملک و سرمایه گذاری بسیار مناسب می باشد و طرفداران زیادی دارد و محبوب گردشگران و مهاجران است. بدروم شهری آرام و زیبا است که مناطق زیادی دارد و پیدا کردن خانه و خرید آن کار بسیار سختی نیست، فقط کافی است قبل از اقدام به خرید خانه در بدروم اطلاعاتی در مورد این شهر کسب کنید و با دید باز و کامل به سراغ این کار بروید. باید بدانید با خرید ملک در بدروم می توانید خیلی راحت اقامت کشور ترکیه را به دست آورید و شهروند این کشور شوید.
این شهر جذاب به راحتی به ساحل دسترسی دارد و دارای چشم اندازی طبیعی و زیبا می باشد. طبیعت و چشم اندازی که ساکنین و توریست ها می توانند از آن نهایت لذت را ببرند. استفاده از قایق های تفریحی و سفرهای دریایی در این شهر خیلی راحت تر از دیگر شهرها و مناطق کشور ترکیه است. برنامه های شبانه عالی، فستیوال های فوق العاده و تفریحات تابستانی بی نظیر زبانزد تمامی کسانی است که به این شهر سفر کرده اند یا در آن زندگی می کنند.
تاریخچه بدروم

آب و هوای شهر بدروم

آب و هوای شهر بدروم مدیترانه ای است و اغلب اوقات معتدل می باشد لذا خرید خانه در بدروم ترکیه امری دلپذیر برای کسانی است که از سرمای زمستان دل خوشی ندارند. تابستان ها دمای هوا به 34 درجه سانتیگراد می رسد و این دما اصولا گرم ترین درجه می باشد و در زمستان ها 15 درجه سانتیگراد است. شب های این شهر آرام اغلب مواقع خنک است و دمای هوا، بسته به فصل، بین 8 تا 23 درجه سانتیگراد می باشد.
آب و هوای بدروم نسبت به دیگر شهرهای ترکیه معتدل تر و مناسب تر است و به نوعی یکی از جذابیت های آن به شمار می رود و اکثر گردشگران و توریست ها به این خاطر به این شهر سفر می کنند. بهترین زمان سفر به این شهر توریستی، فصل بهار و پاییز می باشد زیرا نه خیلی گرم است و نه خیلی سرد. هوا تابستان ها گرم است و کمی نسیم خنک می وزد و زمستان ها معتدل و کمی مرطوب می باشد.

مناطق مناسب در بدروم برای خرید ملک

شبه جزیره بدروم با قرار گرفتن در ساحل غربی دریای اژه سال هاست که محل مورد علاقه افراد ثروتمند و معروف است. قیمت املاک در بدروم نسبت به شهرهای پر جمعیت مثل استانبول و آنکارا ارزان تر است. این شبه جزیره در رشته قایقرانی از شهرت جهانی برخوردار است. سواحل شنی ،خلیج های مخفی و بسیاری جاذبه های دیگر باعث جذب گردشگران از سراسر دنیا به این منطقه می شود. در این مطلب قصد داریم تا شما را با شش منطقه مناسب برای خرید ملک و آپارتمان در بدروم آشنا کنیم.

همچنین در صفحه جاذبه های گردشگری بدروم میتوانید با مناطق دیدنی گشت و گذار در این منطقه زیبا بیشتر آشنا شوید.

مناطق مناسب در بدروم برای خرید ملک

یالی کاواک

یالی کاواک که در گذشته یک روستای ماهیگیری کوچک بود و بعدا تبدیل به یک تفرجگاه زیبا و پرطرفدار شد. از وقتی که بندر پالمارینا با قایق های بادبانی فعالیت خود را در این منطقه آغاز کرد با استقبال گسترده گردشگران مواجه شد و شهرت یالی کاواک بیشتر شد.

یالی کاواک از تمامی جنبه ها مکانی مناسب برای زندگی است. خریداران، برای خرید ملک در بدروم توجه ویژه ای به این منطقه دارند. یالی کاواک به دلیل داشتن سیستم حمل و نقل عالی و امکان انتخاب گسترده‌ای از کافه‌ها و رستوران‌ها به مکانی ایده آل برای گردشگران تبدیل شده است به ویژه در فصل تابستان که اوج ورود گردشگران به بدروم است.

گوموشلوک

یکی از مناطق عالی بدروم برای خرید ملک گوموشلوک است. این منطقه جزو اصلی ترین مناطق گردشگری بدروم به شمار می رود. خریداران جذب فضای روستایی و صمیمانه آنجا می شوند و بافت سنتی منطقه حس خوبی به بازدید کننده القا می کند. در عین حال منطقه گوموشلول دارای رستوران های ساحلی جذابی است که غذاهای دریایی و ماهی های تازه سرو می کنند.

گوموشلوک

برای خرید خانه در بدروم و در این منطقه انتخاب های زیادی پیش رویتان نیست، اما قیمت ها راضی کننده است. اگر می خواهید یک خانه بزرگ با چشم اندازهای دریای اژه داشته باشید گوموشلوک یک انتخاب ایده آل است. محله کویون بابا با دارا بودن ساختمان های آپارتمانی نوساز در این منطقه مناسب برای خرید هستند.

در بدروم چه غذاهایی سرو می شود؟

در شبه جزیره بدروم که انواع غذاها دریایی ارائه می شود و رستوران های متنوعی برای توریست ها و خریداران ملک در ترکیه وجود دارد. یک وعده غذایی رمانتیک و آرام در بدروم را می توانید در رستوران های متعدد بدروم در کنار غروب آفتاب و طبیعت فوق العاده از آن لذت ببرید. کافه ها و رستوران های لوکس در بندر بدروم ، منطقه مارینا و تفریگاه های تفریحی معروف بدروم ، غذاهای عالی را برای بازدید کنندگان فراهم می کنند.

در مورد غذاهای معروف مخصوص شبه جزیره بدروم، غذاهای سنتی که شامل کسک، بامیه با روغن زیتون، سالاد گیاه تربچه، سالاد سبزی خردل، گیاه تند بو داد ، مزه دریایی، مزه کوپوگولو با ماست، گل کدو قیمه پر شده، خورشت هشت پا با پیاز، کباب کوکرتمه، شیرینی آب پز به سبک بدروم، ژله ترنج، روغن مریم گلی و شیرینی لوکما فوق العاده هستند. انواع غذاهای سنتی ترکیه در بدروم بی نظیر بوده و مسافران و گردشگران در رستوران ها و کافه ها طیف گسترده ای از کباب ترکی و غذاهای مبتنی بر گوشت و شیرینی های معروف ترکی مانند باقلوا و دلمه ترکی انتخاب می کنند.

خرید ملک در منطقه شهرکی بدروم

این ناحیه از شهر بدروم مقصدی ایده آل برای کسانی است که می خواهند از شبکه حمل و نقل عمومی استفاده کنند زیرا فرودگاه تقریبا فاصله ای 40 دقیقه ای با هتل دارد و اتوبوس های شهری در دسترس شما می باشد. اگر می‌خواهید بدروم سنتی را پیدا کنید، که به صورت یک دهکده ماهیگیری کوچک منعکس می‌شود، در خیابان‌های پشتی شهرک قدیمی اقدام به خرید خانه در بدروم نمائید.

اینجا، صحنه اصلی زندگی شبانه است و البته مکانی برای یافتن غذاخوری‌های سنتی و بوتیک‌ها و گالری‌های کوچک نیز می‌باشد. این منطقه از شهر بدروم قیمت خانه مناسب تر است و یکی از مناطق عالی برای خرید ملک در بدروم محسوب می شود.

 

گون دوغان

گون دوغان در ترکی به معنای محل طلوع خورشید است. اگر با توریست های خارجی در بدروم صحبت کنید کمتر کسی راجع به گون دوغان اطلاعات دارد ولی برای ترک ها جزو گزینه های محبوب برای گردش و خرید ملک است. بسیاری از ترک ها خانه تابستانی در گون دوغان دارند. در فصل زمستان جمعیت کمی از گردشگران به این منطقه می آیند.

اگر می خواهید صبح زود از طلوع آفتاب لذت ببرید اینجا مکانی عالی برای تماشای این منظره است. گون دوغان به عنوان یک مقصد کوچک گزینه های محدودتری از رستوران ها ، کافه ها و فروشگاه ها را در اختیارتان قرار می دهد اما با قرارگیری در نزدیکی یالی کاواک می توانید با طی کردن یک مسیر کوتاه به وسیله اتوبوس به مراکز تجاری و خرید بزرگ دسترسی داشه باشید.

در حقیقت خریداران ترکیه ای جهت خرید خانه در بدروم به منطقه گون دوغان علاقه خاصی دارند.

گوکچه بل

این منطقه از شهر بدروم به دو قسمت قدیم و جدید تقسیم بندی می شود. منطقه قدیمی در نزدیکی دامنه کوه با خانه های سنتی و سنگی دارای آرامش خاصی است. این منطقه برای اشخاصی مناسب است که می خواهند از دنیای مدرن و هیاهوی شهر دور باشند.

 

در قسمت جدید که به ساحل نزدیکتر است دارای ویلاهای مدرن با طراحی و مد روز است. همچنین این ناحیه از گوکچه بل به منطقه یالی کاواک نزدیک است و با یک پیاده روی کوتاه به انواع کافه ها و رستوران ها دسترسی خواهید داشت. کسانی که بودجه کافی برای خرید ملک در یالی کاواک بدروم را ندارند پیشنهاد می کنیم تا از املاک گوکچه بل بازدید کنند. این منطقه از شهر به راه های اصلی و شبکه حمل و نقل دسترسی داشته و از مزیت های این منطقه به شمار می رود.

ساحل ارتاکنت و مناطق شهری

ارتاکنت به معنای شهر میانه است که بیانگر قرارگیری این منطقه در مرکز شبه جزیره بدروم است. ارتاکنت هنوز میراث گذشته خود را در آغوش می‌گیرد، بنابراین هر کسی که به دنبال مکانی است که ترکیبی از دوران جدید و قدیم را در دل خود دارد انتخاب مناسبی به حساب می آید. موقعیت مرکزی این منطقه باعث شده تا دسترسی به سایر مناطق گردشگری و ساحلی آسانتر باشد.

ساحل ارتاکنت بدروم

سرمایه گذاری در شهر بدروم

چند سالی است که خرید ملک در بدروم به روشی ایمن و راحت برای سرمایه گذاری و اخذ اقامت کشور ترکیه تبدیل شده است. سرمایه گذاری در شهر بدروم از طریق خرید ملک و خانه، نه تنها یک پس انداز بی نظیر و مطمئن است بلکه قیمت ملک در این شهر نسبت به کشورهای اروپایی ارزان تر و به صرفه تر است.
شما با کمترین بودجه ممکن هم می توانید در این شهر ساحلی و توریستی ملک خریداری کنید و برای سرمایه گذاری اقدام نمایید.
بدروم یکی از چند شهر مهم و بسیار خوب کشور ترکیه است که به شدت مورد توجه افراد خارجی و اروپایی ها برای خرید خانه و سرمایه گذاری از این طریق قرار گرفته است. بهتر است بدانید تابستان ها قیمت ملک در این شهر زیبا افزایش پیدا می کند زیرا اکثر اتباع خارجی برای خرید خانه و ویلا این فصل را انتخاب می کنند.
همچنین خانه هایی که نزدیک ساحل واقع شده اند و نوساز می باشند، جهت خرید آپارتمان در بدروم همچون همه جای ترکیه گران تر هستند و قیمت بالاتری دارند.

قیمت ملک در بدروم

 

قیمت ملک در بدروم بسیار منطقی و خوب است و به طور متوسط قیمت ها هر سال 5 الی 10 درصد افزایش دارند. به طور کلی تمامی هزینه ها در این شهر دیدنی ارزان و به صرفه است. بدروم هم خانه روستایی، هم آپارتمان و هم ویلا برای فروش دارد و شما با توجه به بودجه خود می توانید هر کدام را انتخاب کنید و اقدام به خرید نمایید.
به مهاجران و کسانی که می خواهند در این شهر خانه بخرند، وام خرید مسکن داده می شود و عمدتا این وام 50 درصد قیمت کل ملک می باشد. نرخ سود وام خرید مسکن برای افراد خارجی 7 الی 9 درصد است.
قیمت خانه ها و آپارتمان های قدیمی و چند سال ساخت، 10 تا 20 درصد ارزان تر از آپارتمان ها و خانه های نوساز است. برخی خانه ها مبله و با وسایل به فروش می رسند و برخی فاقد وسیله هستند که این مورد در قیمت خانه تاثیر دارد اما تاثیر آن خیلی زیاد نیست. شما همچنین می توانید هنگام امضای قرارداد از فروشنده 10 تا 15 درصد تخفیف بگیرید.
برای تعیین قیمت خانه در بدروم باید به عوامل زیادی نظیر سال ساخت، محله، فاصله تا دریا، شرایط فنی ساختمان، مرحله ساخت، زیر ساخت، امکانات و تسهیلات ملک توجه کرد. قیمت خانه با توجه به تعداد اتاق خواب ها و متراژ آن معمولا از 55 هزار دلار شروع می شود و تا 180 هزار دلار ادامه دارد، مثلا قیمت یک خانه دوبلکس 120 متری در شهر بدروم 160 هزار دلار است. تقریبا قیمت یک آپارتمان 2 خوابه که طبقه همکف قرار دارد، 285 هزار دلار است و آپارتمان 160 متری قرار گرفته در طبقه اول حدودا 310 هزار دلار قیمت دارد.
همچنین قیمت یک پنت هاوس 200 متری و 2 خوابه تقریبا 350 هزار دلار می باشد. به طور کلی اینگونه می توان گفت که قیمت هر مترمربع خانه در شهر بدروم، 3200 لیر می باشد که به پول ایران می شود متری 9 میلیون تومان.
* باید اشاره کنیم که این قیمت ها همه تقریبی و حدودی می باشند و شما برای اطلاع دقیق از قیمت ملک در بدروم و خرید خانه می توانید با مشاوران و کارشناسان ما تماس بگیرید.

شرایط خرید ملک در بدروم

به طور کلی برای خرید ملک در کشور ترکیه به عنوان یک خارجی باید حتما وکیل داشته باشید. کسی که به تمامی قوانین و شرایط خرید ملک در این کشور آگاه باشد و بتواند به شما کمک کند. برای خرید خانه و ثبت قرارداد، شما به گذرنامه، دو قطعه عکس 3×4، افتتاح حساب بانکی در یکی از بانک های معتبر ترکیه و داشتن کد مالیاتی محلی نیاز دارید.
بهتر است هنگام خرید خانه نکات و موارد زیر را نیز بدانید و از آنها اطلاع داشته باشید.
  • اتباع خارجی نمی توانند زمین یا ملکی در مناطق نظامی و امنیتی جمهوری ترکیه خریداری کنید.
  • هر فرد خارجی می تواند تا 30 هکتار از اراضی کشور ترکیه را خریداری کند.
  • افراد خارجی فقط می توانند 10 درصد اراضی و املاک هر شهر را خریداری نمایند.

سیستم حمل و نقل بدروم

سیستم حمل و نقل در بدروم بسیار با نظم و گسترده است. اکثر مناطق این شهر دارای اتوبوس هستند اما تا آخر شب و ساعات پایانی فعال نیستند و تردد ندارند. البته از شهر بدروم می توان به راحتی با قایق به شهرهای اطراف و نزدیک رفت و آمد کرد. مینی بوس ها و مینی ون های موجود در این شهر تا دیر وقت و پاسی از شب تردد دارند و شما می توانید در صورت نیاز، از آنها استفاده کنید.
هزینه استفاده از اتوبوس و مینی بوس برای گشت شهری کمتر از 1 دلار یعنی 0.7 دلار می باشد و هزینه استفاده از تاکسی به مسافت طی شده بستگی دارد و بین 3 تا 5 دلار است. سیستم حمل و نقل در این شهر به قدری منظم و مرتب می باشد و اتوبوس ها اینقدر تمیز هستند که توریست ها و گردشگران و خریداران خانه در بدروم اغلب اوقات ترجیح می دهند از همین سیستم حمل و نقل عمومی استفاده کنند.
متاسفانه این شهر زیبا و ساحلی دارای فرودگاه نمی باشد و برای استفاده از هواپیما و سفر هوایی باید به فرودگاهی که 40 کیلومتر با بدروم فاصله دارد، رفت. رفتن به این فرودگاه بین المللی هم اصلا سخت نیست زیرا می توان هم از تاکسی استفاده کرد و هم از خودروی شخصی. بهتر است بدانید اتوبوس و وسیله نقلیه عمومی برای رفت و آمد به فرودگاه وجود ندارد. مسافت پروازی و هوایی بدروم با تهران 3 ساعت و ربع، با کشورهای اروپایی 3 ساعت، با لندن 3 ساعت و 50 دقیقه و با استانبول 35 دقیقه می باشد.
میتوانید برای مشاوره و گرفتن اطلاعات کامل درباره خرید انواع خانه و آپارتمان در بدروم ترکیه ، خرید ملک در آنتالیا ، خرید ملک در ازمیر و … با کارشناسان ریماکس تماس بگیرید.
4.3/5 - (18 امتیاز)